راهنمای نهایی برای طراحی سایت - خدمات طراحی سایت

Wiki Article

در این مرحله، خوب است که به برخی از تنظیمات اولیه در هنگام ساخت سایت با وردپرس که باعث بهبود سایت شما می‌شوند، توجه کنید.

امروزه افزونه‌های بسیار زیادی برای وردپرس طراحی شده اند که ما در این بخش ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین آنها را معرفی خواهیم کرد.

انتخاب ضروری‌ ترین افزونه‌ های مورد نیاز برای طراحی سایت وردپرسی

میخام که دوباه از وردپرس استفاده کنم سایت قبلی رو بالا میاره

به این معنی که سایت شما از ابتدا و با توجه به نیازهایتان ساخته خواهد شد.

در صورتی که قصد استفاده از قالب های پیش فرض پرتال را داشته باشید، فقط کافی است قالب خود را انتخاب کنید و تغییرات لازم را روی آن اعمال کنید. بنابراین، ظرف چند روز وب سایت خود را خواهید داشت.

در اختیار داشتن آدرس ایمیل، شماره تماس و سایر اطلاعات کاربرانی که به موضوع سایت و محصولات شما علاقه‌مند هستند، یک بانک اطلاعاتی بسیار قوی و ارزشمند برای شما به وجود می‌آورد.

سپس جهت پاسخ به هرگونه سوال و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

به طور کلی فروشگاه های اینترنتی، بر اساس دو فاکتور نوع کالا و ماهیت طرفین معامله به انواع مختلفی تقسیم بندی می شوند اما تمامی آنها در یک چیز مشترک هستند، و آن هم فروش است!

اگر به دنبال طراحی یک وب سایت فروشگاهی قدرتمند، زیبا و منحصر به فرد هستید که امکانات به خصوصی داشته باشد، ما طراحی اختصاصی فروشگاه اینترنتی را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

به همین دلیل، سایت باید عملکرد درستی داشته باشد و کاربر را ترغیب کند بخش‌های مختلف را مطالعه کند تا بتوانید اعتماد کاربر را جلب نمایید.

وبسایت شما به گونه ای طراحی می شود که در سیستم های مختلف از قبیل گوشی، تبلت و دسکتاپ به درستی نمایش دهد و در مورد آن چالشی نداشته باشید.

طراحی گرافیک سایت شامل صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی بصورت کاملا اختصاصی

تمام استانداردهای سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) در وب سایت شما رعایت شده است و به راحتی می‌تواند رتبه های بالای گوگل را کسب کند.
برای اجرای موفقیت آمیز طراحی وب تعاملی نیاز است که المان‌ها و عناصر زیادی مورد بررسی قرار کلیک کنید گیرند تا براساس آن‌ها بتوان رفتار مخاطب را شناسایی کرد. برای مثال المان‌های زیبا شناختی، صداها، حرکات فضای کاری و غیره، همگی در این نوع طراحی به منظور ایجاد تعاملاتی ادامه مطلب مفید و ساده بین کاربر و سایت زیر ذره‌بین قرار می‌گیرند.

برای رسیدن به این هدف در سایت از فرم‌های مختلفی مثل: فرم تماس با ما، فرم نظرسنجی و غیره استفاده می‌شود که کاربر با پر کردن آن‌ها اطلاعاتی را از خود برای مدیر سایت ارسال می‌کند.

از طرف دیگر این نوع قالب‌ها ممکن است خطاها و کارکرد نادرست از نظر سئو داشته باشند و بسیار کند باشند.

اگرچه طراحی وب تعاملی به تنهایی باعث بهبود سئو سایت شما نمی‌شود؛ اما به صورت غیر مستقیم می‌تواند رتبه سایت شما را در صفحه سرچ گوگل بهبود ببخشد.

بعد از ایجاد فهرست سایتتان، حال باید برگه‌های سایت را به فهرست بیافزایید. برای انجام اینکار برگه‌هایی که در بخش های قبلی آن ها را ساخته اید، انتخاب کرده (در سمت راست صفحه) و دکمه افزودن به فهرست را بزنید.

اگه این گزینه را تیک بزنید، سایت شما دیگر در موتورهای جستجو ذخیره و نمایش داده نخواهد شد و صرفا اگر آدرس کامل سایت را در مرورگر وارد کنید، امکان دستیابی به سایت وجود دارد.

در طراحی وب سایت تعاملی، طراح با تمرکز روی رفتار مخاطبان خود سعی می‌کند رابط وبی ایجاد کند که مخاطب احساس و تجربه خوبی از آن به دست آورد و به راحتی بتواند هدف خود را در آن پیدا کند.

.. است دیر یا زود مجبور به راه اندازی مجدد کار خود و صرف زمان و هزینه زیادی هستید. پس بهترین کار برای داشتن یک کسب منلع و کار آنلاین، طراحی فروشگاه اینترنتی است.

این مدل فروشگاه آنلاین یکی از پرکاربردترین نوع سایت فروشگاهی در میان شرکت ها و کارخانجات است. در این مدل طرفین معاملات شرکت های و بنگاه های توزیعی هستند.

‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست.

همچنین، با تحلیل این داده‌ها می‌توانید کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی موفق‌تری را برنامه‌ریزی کنید و به هدف بزنید. 

از طرف دیگر، کار با پرتال ساده تر از وردپرس است و راحت تر می توان آن را فرا گرفت. به علاوه، هنگام استفاده از پرتال، شما پشتیبانی دائمی از تیم آن خواهید داشت و کسانی اینجا کلیک کنید هستند که در هر قدم به شما کمک کنند.

برای انتخاب این حالت باید مطابق شکل زیر، به قسمت تنظیمات بخش پیوندهای یکتا رفته و گزینه “نام نوشته” را انتخاب کنید.

Report this wiki page